TOT BE

Viendo 2 entradas - de la 1 a la 2 (de un total de 2)
  • Autor
    Entradas
    Mario
    Superadministrador

Que pasa mariketa !!!!! jejeje
      Com va tot per aqui?
      Ara son les 2 de la matinada i no puc sobar, i m’he dit, anem a escriure un missatge al Kongas, (encara que jo diria que es sin gas, pero bueno)
      Avui ha estat un dia xunguisim, ja que ahir el nostre Barí§a va arribar a la finalisima i com ja et pot suposar vam anar a celebrar-ho amb el Sandro, qui si no? un mano a mano, unes birres per aqui, uns petardos per alli( els que peten) i uns cuants, anem cap a Paris !!!!!! i clar despres a currar, uf!!!
      Pero bueno dema (avui) es divendres i aquest finde no penso fotre pal a l’aigua, que portem un findes una mica mogudets, el pasat vam anar amb el Gerard i el Xavi a fer Kitesurf, allo de fer surf amb paracaigudes lligat a la cintura, la veritat es que mola que te cagues pero encara em d’apendre perque les osties van que volen.
      Tu que tal ? tot be? segur que si, millor que tots !!!!! A veure si m’envies alguna foto, que ja t’enyoro!!!!
      Res xaval, cuidat molt i a veure si ens veiem pel messenger.

Molt petons desde les terres de Ponent!!!
      Ahh !…… i Visca el Barí§a i Visca Catalunya !!!!! i FORí‡A LLEIDA !!!!

Un petonas !!!!!

Mario
      Superadministrador

Juas juas juas juas….peor pesadilla al PES…jua jua jua juas…tuuuu…muchas sopitas tendrás que comer….menos lobos caperucita…et foto el cul de pastes quant y a on tu diguis…me cagon el cofon!!….si tinc que agafar un avió per deixarte les coses clares…Im the MASTER 👿
        Y que consti que no vam apuntar els últims partits…que nomes apuntes els que guanyes….jua jua juas 😉

Viendo 2 entradas - de la 1 a la 2 (de un total de 2)
      • Debes estar registrado para responder a este debate.

Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Ir a la barra de herramientas