Que pasa mariketa !!!!! jejeje
Com va tot per aqui?
Ara son les 2 de la matinada i no puc sobar, i m’he dit, anem a escriure un missatge al Kongas, (encara que jo diria que es sin gas, pero bueno)
Avui ha estat un dia xunguisim, ja que ahir el nostre Barí§a va arribar a la finalisima i com ja et pot suposar vam anar a celebrar-ho amb el Sandro, qui si no? un mano a mano, unes birres per aqui, uns petardos per alli( els que peten) i uns cuants, anem cap a Paris !!!!!! i clar despres a currar, uf!!!
Pero bueno dema (avui) es divendres i aquest finde no penso fotre pal a l’aigua, que portem un findes una mica mogudets, el pasat vam anar amb el Gerard i el Xavi a fer Kitesurf, allo de fer surf amb paracaigudes lligat a la cintura, la veritat es que mola que te cagues pero encara em d’apendre perque les osties van que volen.
Tu que tal ? tot be? segur que si, millor que tots !!!!! A veure si m’envies alguna foto, que ja t’enyoro!!!!
Res xaval, cuidat molt i a veure si ens veiem pel messenger.
Molt petons desde les terres de Ponent!!!
Ahh !…… i Visca el Barí§a i Visca Catalunya !!!!! i FORíA LLEIDA !!!!
Un petonas !!!!!
Juas juas juas juas….peor pesadilla al PES…jua jua jua juas…tuuuu…muchas sopitas tendrás que comer….menos lobos caperucita…et foto el cul de pastes quant y a on tu diguis…me cagon el cofon!!….si tinc que agafar un avió per deixarte les coses clares…Im the MASTER 👿
Y que consti que no vam apuntar els últims partits…que nomes apuntes els que guanyes….jua jua juas 😉
© 2005-20023 A Croacia Guía de viaje y turismo de Croacia Acroacia.com.
© 2005-20023 A Croacia Guía de viaje y turismo de Croacia Acroacia.com.